piątek, 24 września 2010

: )

Ostatnio prawie wszystko układa się po mojej myśli . Jestem zadowolona z paru nowych ocen : ) Ale zauważyłam , że ten rok szkolny jest jak narazie najlepszy ; )
Przynajmniej pod względem nowych znajomości ; d
Chciałabym podziękowac paru osobom , dzięki którym chce mi sie chodzic do szkoły xd :
Zuza Gosa , Ola Tejchman , Andrea Walczak , Jagoda Dworak , Ewa Kołodziejczyk . : *
Dziękuje Wam za wszystko : *
Nawet nie wspominam o mojej najkochańszej Angi : * ..
I jeszcze 2 znajome z hh xd :
Majka i Ola : *
Hahaha ! xd . Kocham Was ! ; d

Opowiem jeszcze co słychac w mojej klasie ..
No cóż .. Ostatnio mam wątpliwości , czy przypadkiem nie chodze na majową xd .
A to dlatego , że NIEKTÓRZY z mojej klasy robią takie rzeczy jak ..
Jedzenie włosów , jedzenie kartkówek ( i innych rzeczy z papieru xd ) oraz jedzenie zpleśniałych , zakurzonych i na maxa brudnych ciastek , ktore leża na parapecie w sali od religi .. < hahahaha !! >
No nic .. Jakos trzeba przeżyc : D

Właśnie jem lizaka nimm2 xd .
Jest pyychaa !! ; d
Wiśniowo malinowy .

Na razie spadam .
Dzisiaj jeszcze Hip Hop i ..
latanie bez sensu po osiedlu z Gałkiem i Grałkiem xd
A jutro zawodyy .. ; d

Paa : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz