niedziela, 12 września 2010

Dzisiejsze wyjście z A i A : )

Dzisiaj byłam z Angi i Adą na pizzy w fiero . Dziewczyny zrobiły mi niespodziankę i kupiły maalinowy żel pod prysznic , dezoddorant w sprayu i kulce .. ; ) To tak w ramach prezentu urodzinowego .. Dziękuje A i A ! : * Później nasze spotkanie przeniosło sie na Polną .. :) Robiłyśmy foty i ogólnie było fajnie . Jadłyśmy śmiejżelki dżogurtowe i piłyśmy oranżade HeLLena Xd . Hellene też widziałyśmy .. : D
A teraz pare fotek ;





Na początek PORADY KAJETANA -
Jak byc kobietą .. Czyli ;
Klatka do przodu , noga na
noge i .. PET !! ; d






A to BODZIanka .
Inaczej " palec
z modernu " xd .













Ej Karolina !
Ty wejdź , zmieścisz
sie !! Zobacz ..













-1 zł !? Ja mam 10 ..
-To idź rozmień !
-Ok .
Po 1 min ..
-Żyg , bełt !
Ale brzydka !!
Mam już taką ..

1 komentarz: